Verkoop onroerend goed [jaar]: flats, huizen, nieuwbouwprojecten – bouwbedrijf & projectontwikkelaar (brochure)

Verkoop van condominiums als projectontwikkelaar, huizen in nieuwbouwprojecten of zelfs grote nieuwbouwprojecten in het hart van metropolen als Berlijn, Hamburg, München, Keulen, Düsseldorf, Frankfurt en andere Duitse steden. Waar kunt u adverteren en onroerend goed verkopen vandaag? Een serieuze en goed onderbouwde taxatie voor aanbiedingsprijzen, de later te bereiken verkoopprijs, vooraf te verkrijgen documenten en papieren, actieve of off market marketing, advies over bouwrecht en koopcontracten, bij de verkoop van onroerend goed worden gemakkelijk fouten gemaakt, vooral fouten bij de verkoop van grotere panden. Hier vindt u alle individuele gidsen, voor grond, flats, huizen en appartementsgebouwen.

Verkoop condominiums

Laten we beginnen met de verkoop van een flat.

Met alle woningtypes en woonstijlen kunnen bouwbedrijven en ontwikkelaars creatief aan de slag. Je hebt een oud gebouw een compleet nieuwe functie gegeven? Bijvoorbeeld, een parkeergarage die je omgebouwd hebt tot chique appartementen. In plaats van duizenden vierkante meters ruimte zijn er nu 54 chique flatgebouwen in planning of reeds in aanbouw. De volgende stap: het op de markt brengen van de eenheden.

Winstmaximalisatie voor elke ETW-eenheid

Hoe creatief uw werk als projectontwikkelaar ook is geweest, goede ideeën kunnen met de juiste concepten net zo goed in de markt worden gezet! Natuurlijk, hoe beter de locatie, hoe “makkelijker” de verkoop. Met 54 ETW-eenheden, bijvoorbeeld, speelt +7.000 euro meer winst/eenheid al snel een rol als men erin slaagt de vraagzijde te verhogen. Klassieke bedrijfseconomie: meer vraag, minder aanbod, hogere prijzen. In het rekenvoorbeeld 54 x 7.000 euro extra.

Dit is precies de reden waarom ervaren bouwbedrijven en projectontwikkelaars met makelaars werken. De enige vraag is: met welke makelaar?

Hoe bereiken we potentiële kopers?

Het is niet alleen het werk in onze gratis gidsen, maar ook hier te zien, over het onderwerp van het kopen van een flat of zelfs het verkopen van een flat. Dit zijn eerste, relatief oppervlakkige / eenvoudige gidsen of uitleg voor degenen die hun eerste eigendom kopen. Maar het gaat veel, veel dieper.

Wij informeren onze lezers over belastingen, financiën en nog veel meer. Niet alleen harde feiten, d.w.z. juridische zaken en wetten, maar ook nieuws en innovaties, bijv. de nieuwe makelaarswet die begin 2021 in Duitsland van kracht is geworden. Tegelijkertijd nieuws uit de VS, bijvoorbeeld over belastingen in de VS bij aankopen, maar ook belastingverlichting in de VS. Net als in Duitsland. Onze focus: Duitsland en de VS. Zo bereiken we solvabele mensen die echt geïnteresseerd zijn om te kopen.

Strategie: Reputatie en kwaliteit in plaats van “reclame

Op deze manier bereiken wij toekomstige kopers lang voordat zij een concrete onroerend goed advertentie opbellen! Door deze goede reputatie (merkimago) van ons vastgoedportaal, creëren wij een heel ander merkimago dan de concurrentie. Wij hebben keer op keer gratis geholpen. Wie zullen onze bezoekers onthouden als ze een flat of een huis willen kopen?

In plaats van reclame te plaatsen, zoals vele anderen, hebben wij onze eigen gemeenschap, in bureau-taal: “Kwalitatief, organisch verkeer”.

Wij verwerven extra bekendheid door onze luxe eigendommen. Alles moet hier echt kloppen! Als de prijs per vierkante meter niet langer 1000 euro is, maar 10.000 of 20.000 euro. Dergelijke luxe eigendommen vindt u ook in heel Duitsland, bijvoorbeeld in Berlijn-Grunewald, maar ook in Düsseldorf, München en Hamburg-Ottensen.

Kijk eens naar een voorbeeld van hoe wij gratis, eenvoudige gidsen schrijven voor onze bezoekers. U leest niet alleen deze ene gids, maar klikt stap voor stap, dag na dag, door de afzonderlijke onderwerpen en artikelen. Zo bouwen wij aan onze reputatie, naamsbekendheid, zodat wij solide en solvabele kopers voor u kunnen vinden.

Wij bereiken nu meer dan 255.000 mensen per jaar, met een huidige stijging van 7,61% per maand. Een goede investering.

Heeft u nog vragen? Neem nu contact op met onze contactpersonen:

Huisvesting types:

  • Oud gebouw flat
  • Flat
  • Zolder appartement
  • Oma flat
  • Flat
  • Loft
  • Maisonette
  • Penthouse
  • Kelder appartement
  • Terras appartement

Huizen verkopen

Bouwbedrijven hebben ook veel speelruimte bij de uitvoering van de verschillende woningtypes.

U wilt meerdere huizen verkopen? Zoals u reeds aan de hand van het voorbeeld van de condominiums hebt kunnen constateren, zijn wij niet alleen bezig met het plaatsen van advertenties voor onroerend goed. Wij geven onze bezoekers een uitgebreid inzicht in het onderwerp onroerend goed kopen, onroerend goed huren, onroerend goed verkopen en onroerend goed als investering.

Typen kopers en doelgroepen

De markt voor de verkoop van huizen is even breed als in elke andere vastgoedsector. Van de eenvoudige huurder die waarschijnlijk een paar jaar zal blijven, tot het gezin dat hier waarschijnlijk zijn hele leven zal doorbrengen, tot de kapitaalbelegger die een of meer huizen wil verhuren.

Onroerend goed zoeken begint op Google

De meeste vastgoedzoekers beginnen hun onderzoek tegenwoordig op Google. Met name in Duitsland is het aantal gebruikers zeer hoog.

Google heeft hier een marktaandeel van meer dan 90%.

Wist je dat al? Dit betekent dat bijna elke internetgebruiker zijn zoektocht begint met Google. Slechts een klein deel zoekt naar inhoud via netwerken zoals T-Online, GMX of alternatieve zoekmachines zoals Duck Duck Gogo, Bing of Yahoo. Daarom moeten makelaars vandaag meer kunnen dan alleen eigendommen verkopen. Marketing is tegenwoordig een groot aspect, een enkel exposé is niet meer genoeg.

Precies daarom hebben wij “Lukinski” in het leven geroepen, een vastgoedplatform voor projectontwikkelaars dat vooral aan één ding werkt:

Reputatie bij klanten en kopers door kwaliteit.

Om potentiële kopers niet alleen op het moment van het zoeken naar onroerend goed te bereiken, maar misschien ook al enkele dagen of zelfs weken daarvoor, schrijven wij een groot aantal adviezen over het zoeken naar onroerend goed, het onderzoek naar onroerend goed en zelfs de fiscale planning voor eigenaars van onroerend goed.

Waarom? Vertrouwen is alles. Vooral wanneer we ons op het gebied van villa’s en luxe eigendommen begeven. Vooraf, hier is een beetje inzicht in hoe onze eenvoudige, eerste keer gidsen voor onroerend goed beginners eruit zien:

Huis types in een lijst:

  • Een huis kopen
  • Boerderij
  • Bungalow
  • Twee-onder-een-kap woning
  • Vrijstaand huis
  • Vakwerkhuis
  • Vakantiehuis / weekendhuis
  • Geprefabriceerd huis
  • Houten huis
  • Landhuis
  • Massief huis
  • Appartement huis
  • Rijtjeshuis
  • Strandhuis
  • Villa
  • Energiezuinig huis
  • Nul Energie Huis & Passief Huis

Villa’s en luxe eigendommen

Wie in luxe onroerend goed investeert, betaalt niet langer “slechts” 2.000 euro per vierkante meter, maar gemakkelijk 10.000, 20.000 euro of zelfs meer. Hierdoor stijgt de waarde van het onroerend goed al snel tot 10 miljoen, 20 miljoen of zelfs 50 miljoen.

Eigenaars van dergelijke exclusieve eigendommen zijn meestal zelf zeer succesvolle mensen die hun ideeën willen verwezenlijken. Sommigen maken van de gelegenheid gebruik om zelf nog een jaar of twee in de villa te wonen en deze dan te verkopen, anderen verkopen onmiddellijk na aanvang van de bouw. Grote architectenbureaus, zoals Graft in Berlijn, realiseren de ideeën van hun opdrachtgevers.

Onroerend goed actief of buiten markt

Nu komt het grote knelpunt! Vooral met luxe eigendommen en mensen die zelf misschien ook prominent zijn. Dergelijke eigendommen vereisen een zeer speciaal netwerk, zodat zij, in de speciale term, off-market eigendommen worden.

Iedereen zou graag een kijkje nemen in een grote villa van een sterarchitect, misschien zelfs een paar foto’s nemen met zijn mobiele telefoon. Maar willen ze zulke mensen voor een bezichtiging?

Dit is waar ons werk als luxe makelaars om de hoek komt kijken, want in dergelijke speciale gevallen is het onroerend goed niet online zichtbaar. De woning wordt alleen aan interne investeerders gepresenteerd, dus er zullen nooit gegevens, foto’s of video’s in een openbare ruimte te zien zijn.

Tegelijkertijd helpt het bereik ons nog steeds om kopers te vinden voor dergelijke luxe eigendommen. Zoals beschreven, met ons eigen netwerk, dat een kwart miljoen mensen bereikt, en als extra bereik kicker ons onroerend goed magazine, waarmee we nog eens (x4) miljoen mensen kunnen bereiken. Op deze manier kunnen we ook indirect zulke speciale off market luxe eigendommen presenteren. Bijvoorbeeld door te berichten over luxe onroerend goed in Kitzbühel en bovendien te verwijzen naar ons aanbod van onroerend goed buiten de markt. Geïnteresseerden en kopers kunnen dan contact met ons als makelaar opnemen en wij zullen hun kredietwaardigheid vooraf controleren. Pas dan zal informatie worden vrijgegeven, ook al is het maar de allereerste.

Moet ik gebruik maken van een luxe makelaar Vastgoed diensten zijn zeer belangrijk, vooral voor rijke mensen. Omdat tijd meer waard is dan geld.

Natuurlijk informeren wij onze bezoekers niet alleen op het gebied van het kopen en verkopen van condominiums, maar ook het kopen en verkopen van huizen, villa’s en appartementsgebouwen zijn een groot onderwerp bij ons.

Villa’s verkopen

Heeft u nog vragen? Neem nu contact op met onze contactpersonen:

Onroerend goed portaal: Appartement, huis & appartementsgebouw

Voordelen – deze kleine, allereerste brochure wordt in de allereerste stap aan onze klanten van nieuwbouwprojecten gegeven. Aangezien u de kwestie “marketing” reeds uitvoerig heeft behandeld, anders zou u niet op dit punt in het artikel zijn, willen wij u onze nieuwe bouwbrochure eenmalig voorstellen. Hier vatten wij ons aanbod, de mogelijkheden, zo kort mogelijk samen.

  1. Bladzijde 1 met voorbeeld advertentie (villa)
  2. Feiten en cijfers: Mediagegevens en lezers
  3. Kopers zoeken kwaliteit: Onroerend Goed Portaal
  4. Domein Rating: Vergelijking met een marktleider

Brochure: Bladzijde 1 met voorbeeld advertentie (villa)

Op de allereerste pagina vindt u een voorbeeld van een onroerend goed lijst. Deze villa wordt momenteel gebouwd in Los Angeles, Beverly Hills, en is te vinden in Lukinski Home. Ons vastgoedportaal is geoptimaliseerd voor alle soorten apparaten. Van smartphones, oudere generaties en nieuwere generaties, tot tablets, notebooks, desktops en natuurlijk 4k-monitoren, die in elk modern flatgebouw zijn ingebouwd.

Nieuwbouw: projectpartners en ontwikkelaars

Feiten en cijfers: Mediagegevens en lezers

Zoals we in het begin al zagen:

255.372 bezoekers per jaar, +7,61% stijging / maand

Alleen al met onze Duitstalige site bereiken wij meer dan 250.000 mensen per jaar. Dat zijn 250.000 potentiële kopers en mogelijke kopers voor uw eigendommen. Met een maandelijkse stijging van meer dan 7% streven wij naar meer dan een miljoen bezoekers per jaar in de komende jaren. Zoals u in de volgende dia’s zult zien, hebben wij al 33% van het organische verkeer (aantal bezoekers) van een van de marktleiders in Duitsland.

Kopers zoeken kwaliteit: Onroerend Goed Portaal

De meeste mensen beginnen hun zoektocht op Google.

90+% zoekt op Google

Waarom richten we ons met het Lukinski vastgoedportaal op zoekmachines en algoritmen zoals Google? De toekomst is aan het internet, een gezegde dat eigenlijk van het jaar 2010 dateert, maar vandaag nog even actueel is als toen.

Nu we het er toch over hebben, wist je dat? Tot op heden heeft slechts ongeveer 40% van de mensheid toegang tot het internet. Als we de situatie heel eenvoudig bekijken, is er nog een enorm groeipotentieel. Het gaat echter niet alleen om “armere” landen die steeds meer toegang krijgen tot internet via bijvoorbeeld mobiele apparatuur; ook oudere doelgroepen behoren tot deze “nog aan te boren” groepen.

Meer en meer mensen stappen over van de klassieke krant en beginnen hun vastgoedonderzoek op het internet.

Domein Rating: Vergelijking met een marktleider

Uit een directe vergelijking met een van de grootste vastgoedportalen in Duitsland blijkt dat wij reeds 33% van het organisch verkeer hebben bereikt. Dit binnen twee jaar! In de hier toegankelijke versie van onze “Brochure: Nieuwbouw”, we kunnen dit onroerend goed portaal geen naam geven, maar we kunnen u wel de officiële evaluatie en analyse laten zien, die is gemaakt met een van de toonaangevende software voor zoekmachine optimalisatie (Xovi).

Hoe werkt de domein (website) vergelijking? De software controleert alle beschikbare trefwoorden en hun plaatsing in de Google zoekmachine. Hoe meer trefwoorden, hoe beter de ranking, hoe hoger de waardering van het domein. Hierdoor ontstaat een uniforme waarde die gemakkelijk kan worden vergeleken met andere domeinen.

Voordelen van ons makelaarskantoor

Deze waarden zijn een zeer sterk argument als het gaat om de voordelen van ons makelaarskantoor. Wij zijn momenteel het nieuwste onroerend goed portaal in Duitsland. In 2021 hebben we (nu) 33% van het organische verkeer van een van de marktleiders bereikt. Over een paar dagen zullen we daar Engels en Chinees aan toevoegen, zodat we nog meer vastgoedbeleggers kunnen bereiken, in de VS en in Azië. Waarom?

Duitsland is de sterkste vastgoedmarkt van heel Europa.

Hier kunnen sterke rendementen worden behaald, vooral in grootstedelijke gebieden als Berlijn, München en Hamburg. Een sterke speelplaats, voor vastgoedbeleggers.

Contact & Makelaar

Heeft u nog vragen? Neem nu contact op met onze contactpersonen:

Exclusief! Eigen onroerend goed tijdschrift

Bovendien, meer dan 1 miljoen mensen per jaar

Geen enkele andere makelaar of onroerend goed portaal biedt hem dit voordeel. Met ons onroerend goed tijdschrift, hebben we een echte benchmark opgebouwd. Wij brengen verslag uit over nieuws op de vastgoedmarkt, geven tips voor het kopen van flats, huizen en appartementsgebouwen, schrijven over meubilair, interieurstijlen en merken die vastgoedeigenaars moeten kennen. En via ons vastgoedmagazine kunnen wij putten uit een extra bereik van meer dan een miljoen lezers in het jaar, alleen al in de Duitstalige landen.

Dit betekent dat wij ook zeer grote en exclusieve vastgoedprojecten aankunnen, van wijken tot hoogbouw, met meer dan 100 wooneenheden.