SEO. Zoekmachine Optimalisatie.
Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op
Welkom in de wereld van zoekmachine optimalisatie. SEO onpage maatregelen voor websites en online shops zijn nu standaard voor bedrijven op het internet. Door middel van gericht pagina ontwerp, lay-out aanpassingen, link structuren, zoekwoorden en vele andere factoren, kunt u de sterkte van uw website in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google, Bing & Co. beïnvloeden. Google is het meest relevant voor de Duitse markt. Als u de zoekresultatenpagina van de industriegigant bekijkt, wordt snel duidelijk wat optimalisatie betekent: 99,7% van de activiteiten vindt plaats op pagina 1 bij de eerste 3-6 zoekresultaten. Dit betekent: Het doel van SEO Onpage Optimalisatie is niet om u ‘hoger’ te krijgen, pagina 1 is het doel! Tips en handleidingen voor uw eigen aanwezigheid op internet: Homepage Blog.
Stephan M. Czaja
Ons reclamebureau is sinds 2009 actief op de Duitse mediamarkt. Wij ontwerpen en creëren onze websites met veel ervaring – voor een optimale lezersstroom. Met goede partners stimuleren we bedrijven, merken en mensen met corporate design voor web/mobile en social media. Alles van een enkele bron. Maak gebruik van meer dan tien jaar geavanceerde professionele ervaring in webontwikkeling, usability en design. Krijg media managers & producers voor uw media aanwezigheid. Wij ondersteunen u ook met een stabiel, comfortabel systeem: WordPress. Miljoenen websites worden gerealiseerd met de content management software WordPress. Zoals u misschien al op de vorige pagina’s hebt gelezen, is WordPress als content management systeem de perfecte oplossing voor vele veeleisende taken in online marketing, of in de digitale media ontwikkeling van uw internet aanwezigheid en homepage.
Net als op echte markten concurreert u op het internet met verschillende, heterogene concurrenten. Voor u is het een kwestie van overtuigen door kwaliteit. Kwaliteit kan vele facetten hebben, van bekwame content marketing tot interne paginalinking. Om ervoor te zorgen dat u over de juiste middelen beschikt voor uw online aanwezigheid, geven wij u graag advies over basis onpage-optimalisatie.
Weet je hoeveel mensen in de wereld Engels spreken? Meer dan twee miljard. Maar als u uw eigen website geschikt wilt maken voor internationale markten, is meertaligheid een belangrijk kenmerk voor het succes van een bedrijf in de strijd om bereik en bezoekersaantallen op het World Wide Web. Dit kleine rekenvoorbeeld laat zien wat meertaligheid betekent voor het succes van een website. In de Bondsrepubliek Duitsland zijn er ongeveer 60 miljoen internetgebruikers, volgens het officiële cijfer uit 2014. Van deze zestig miljoen Duitse internetgebruikers is slechts een klein deel degene die u nodig heeft om uw product of dienst op de markt te brengen. De beroemde doelgroep. Als u nu voor de taak van internationalisering staat, moet u leren uw bedrijfsmodel naar andere markten uit te breiden. Naast de typische marketingtaken, van verkoop tot productmarketing, is het uw eigen online aanwezigheid. Laten we nu alleen naar de Engelssprekende wereld kijken.
Verhoog niet alleen de verkoop, maar ook de bezoekers. Als u erin slaagt uw diensten tot deze doelgroep te richten en de passende verkooplogistiek aan te bieden, kunt u uw omzet aanzienlijk verhogen. Dankzij nieuwe rangschikkingen van zoekmachines en wijd verspreide informatie – met nu twee miljard in plaats van slechts zestig miljoen potentiële internetgebruikers! Nog meer? Ook de Spaanstalige markt is enorm, van Europa tot Zuid-Amerika. U beseft al welke dimensies u kunt bereiken met een eenvoudige meertaligheid op uw bedrijfswebsite. Daarom is het belangrijk een gemakkelijke ingang te vinden voor bezoekers en potentiële klanten – uw eigen taal.
Opdat ook u, als agentschap, middelgroot bedrijf of freelancer, snel een meertalige oplossing voor uw website zou hebben, vindt u hier de juiste links over het thema meertaligheid in WordPress.
Hier wil ik illustreren hoe zoekmachine-optimalisatie, of beter gezegd de eerste inhoudsplanning, werkt en wordt verfijnd. Het vinden vantrefwoorden is voor velen een mysterie, maar het is vrij eenvoudig: de eenvoudige Google-zoekopdracht dient als demonstratievoorbeeld. De zoekmachine doet automatisch suggesties voor elke zoekopdracht. Zij zijn zo geselecteerd dat de kans groot is dat u met uw zoekopdracht in dit onderwerp geïnteresseerd zou kunnen zijn. Concreet betekent dit dat als u iets intypt, u suggesties krijgt. Zo kunt u een overzicht krijgen van de zoekopdrachten van andere gebruikers over het onderwerp met de eerste ruwe trefwoorden. Hieruit kunt u dan uw trefwoordcombinaties samenstellen. Als je nog een stap dieper wilt gaan, moet je zeker ook eens kijken naar de Google Keywordplanner. Dan zijn er natuurlijk nog vele andere deskundige hulpmiddelen zoals Xovi & Co. Maar laten we eens kijken naar de zoekopdracht + de automatische zoeksuggesties (op basis van relevantie):
Tip: In het artikel SEO – Tips voor beginners die niet iedereen kent, vindt u een meer gedetailleerde gids voor zoekmethoden op trefwoorden via zoekopdrachten. Als u investeert in een goede planning, zult u succes oogsten in uw rankings en bezoekersaantallen (bereik).
Internet site van de expert – Bel ons.
Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op