“Made in Germany” beïnvloedt marketing – Interview Deutsche Welle DW TV

Ons social media bureau is nu een expert in influencer marketing voor Deutsche Welle DW TV. In het bijzonder gaat het om Luna Farina (18), een jonge zangeres en songwriter die wij begeleiden en ondersteunen bij de productie van haar eigen liedjes en videoclips. Met 240k volgers op TikTok, meer dan 100k op Instagram en 60k op Youtube (muziekvideo’s). In het tv-programma “Influencer: The ego as a business model” geeft Luna enkele inzichten in haar werk en wij geven ook enkele inzichten in het onderwerp: “Hoeveel verdienen influencers eigenlijk?

TV-reportage over het “Influencer business model” in de mediatheek

Dank aan het hele team!

Veel dank aan mijn team:

Luna Farina – TikTok Kanaal

Bron: DW TV / Mediabibliotheek

Natascha Windgaße – Artiestenmanagement / Cocaïnemodellen x Social Media One

Stephan M. Czaja – Mediadeskundige en spreker

Bron: DW TV / Mediabibliotheek

TikTok?

Bron: DW TV / Mediabibliotheek

Heb je ooit gehoord van Tik Tok? Tik Tok is een van de nieuwste sociale netwerken en misschien wel de opvolger van Instagram en Facebook. Tik Tok is trending, vooral onder jongeren tussen de 8 en 18 jaar, zij zijn vooral aanwezig op TikTok. Nu al staat de app voor Android en iOS op nummer 1 in de download charts in meer dan 30 landen. Er wordt nu ook veel geïnvesteerd in Europa.

Zo vestigt TikTok zich als merk en wordt het bijgevolg steeds relevanter voor merken uit andere sectoren. Dat is begrijpelijk, want de jeugd van tegenwoordig is de welvarende doelgroep van morgen. De doelgroep van het platform is zeer, zeer jong. Een doelgroep die voor ons als adverteerders echter steeds relevanter wordt naarmate zij ouder worden. Daarom regelen wij ook contacten met multipliers uit het netwerk van de volgende generatie.

  • Lees verder op socialmediaagency.one: TikTok
  • Meer over zangeres & songwriter Luna Farina