Website van het modellenbureau: Internationale uitstraling
Het is goed om altijd een goed voorbeeld bij de hand te hebben! Vandaag: Een meertalige website verhoogt uw eigen bezoekersstroom, vooral in internationale sectoren! Een mooi voorbeeld van deze verkeerstoename, door de internationalisering van de eigen website, wordt geboden door het modellenbureau, CM Models. Na slechts enkele maanden op de markt, slaagden we erin om het agentschap met succes op pagina 1 te plaatsen in de Google zoekmachine resultaten. Het was voor ons bijzonder belangrijk om voor het nieuwkomersbureau uit Keulen een perfecte ranking te bereiken voor de twee belangrijkste trefwoorden “modellenbureau” en “modellenindex”. Zo gezegd, zo gedaan: https://goo.gl/FQcAi7 (zoekresultaten voor “modellenbureau”).
Met strategie tot perfecte inhoud
Wat wij hier in het bijzonder benadrukten, waren ook de randvoorwaarden van de begroting van een startende onderneming. Daarom hebben we uiteindelijk gekozen voor een contentstrategie. Als resultaat onderzochten we samen met het agentschap een zinvol portfolio van onderwerp-relevante content. De lijst van trefwoorden werd vervolgens samengevat in een inhoudsstrategie en gerealiseerd in de laatste paar weken. Vanuit onze eigen tekstcreatie en met professionals uit de industrie hebben wij enkele interessante catalogi kunnen maken (op het gebied van mode, modellenwerk), zoals een complete modelwoordenlijst die de belangrijkste termen voor aankomende modellen in de industrie definieert! Maar ook mooie lijsten met gedetailleerde winkelgidsen voor de grootste 10 steden (Berlijn, Hamburg, München, …) in Duitsland. Samen met het sterke mediawerk van het modellenbureau konden we zo in slechts enkele weken een van de topmodellenbureaus in Duitsland creëren – met relevantie op pagina 1 in zoekmachines onder bijna alle zoekopdrachten. Gefeliciteerd.
Met meertaligheid verhoogt u uw websiteverkeer enorm!
Het realiseren van een meertalige website is meer of minder complex, afhankelijk van de basis. De belangrijkste zaken die u nodig hebt voor de uitvoering zijn een specialist voor meertaligheid, een (goede reclame)tekstschrijver voor het tekstontwerp, en voldoende budget (zie basis). Specialisten, of wij als reclamebureau, zorgen voor de planning en uitvoering van alle relevante punten. Of het nu gaat om de planning van de inhoud (niet alle teksten zijn altijd nodig, wat dan weer de inspanning vermindert) of de nieuwe menunavigatie in het Engels, Russisch, enz., wij zullen ervoor zorgen. taal. Wat vooral opvalt, is de toenemende relevantie van de eigen website.
U hebt verschillende factoren waaraan u een bijzondere meerwaarde kunt bieden door uw bedrijfswebsite via meertaligheid te bezoeken. Aan de ene kant zijn er uw klanten. U biedt nu veel nieuwe gebruikers informatie in hun moedertaal. Daardoor zullen bezoekers langer op uw website blijven en kunt u uw kring van geïnteresseerden en klanten uitbreiden. Ten tweede neemt uw relevantie in de zoekmachines toe. Zij erkennen dat uw site groeit en ook inhoud in andere talen aanbiedt. Op die manier verhoogt u natuurlijk ook de waarde van uw Duitstalige homepage. Vergeet dan de klassieke PR en klassieke marketing niet. Deze factoren spelen ook een rol in uw media-aanwezigheid als het gaat om het tonen van aanwezigheid door middel van grootte. Een internationaal georiënteerde website belooft elke bezoeker natuurlijk een ‘internationaler’ bedrijf dan een website die slechts in één taal beschikbaar is. Dit betekent dat u ook een zekere aanwezigheid binnen de bedrijfstak kunt tonen aan concurrenten en natuurlijk aan uw klanten. De waarde van hun eigen merk stijgt vanaf de allereerste klik. Fantastisch.